Вебсајт ЦелиЕден од предизвиците кога се изработува Вебсајт е како да го развиеш да комуницира со посетителите: што твојот Вебсајт ќе прави и за кого е наменет.

Ќе заштедиш и време и пари со фокусирање на 2 клучни прашања на самиот почеток на Веб проектот:

  • Каква корист ќе имаат посетителите (корисниците) од твојот Вебсајт?
  • Каква корист ќе има твојот Бизнис од Вебсајтот?

Типична намена на Вебсајт може да биде:

  1. Маркетинг- промовирање на тоа што го работиш или на продукти и сервиси кои ги нудиш
  2. Продажба – продавање на твоите продукти или сервиси
  3. Бизнис поддршка – давање на поддршка на корисниците
  4. Едукација и информирање
  5. Заедница – развивање на форум или заедница

Главно прашање е зошто овој Вебсајт да се направи воопшто?

Немој да гo прескокнеш дефинирањето на целите и задачите на твојот Вебсајт. Многу често луѓето преминуваат директно на креирањето на Вебсајтот.

Целите и задачите треба да се точно определени и треба да опишуваат мерливи акции кои можеш да ги мериш и да вадиш извештаи врз нивна основа.

Бизнис Цели – Што му е потребно на твојот Бизнис?

Најнапред размисли за твоите Бизнис или организациски цели – како твојот Вебсајт ќе му помогне на твојот Бизнис? Дали целта е да продава, информира дава поддршка, промовира, едуцира? Еве примери за бизнис цели:

  • Ние сакаме Вебсајтот да … .продава продукти или сервиси
  • Ние сакаме Вебсајтот да … .го зголеми бројот на потенцијални клиенти
  • Ние сакаме Вебсајтот да … .да ни заштеди пари, со тоа што луѓето ќе го користат нашиот Вебсајт наместо како до сега
  • Ние сакаме Вебсајтот да .. .ги информира луѓето за она што го работиме итн.

Не знаеш што може да се подобри на твојот Вебсајт?

Можеш да нé пронајдеш на Facebook, Twitter, G+.

[avatar user=”ivildev” align=”left”]Author Goce Stojanov

Сподели ја статијата:

Leave a comment