emailmarketingВовед

Целата на маркетингот е да:

  • привлече внимание и интерес,
  • изгради желба,
  • креира продажба

за твоите производи и сервиси.

Е-мејл маркетингот е сè уште ценовно најефикасен начин за контактирање на потенцијални купувачи и клиенти. Главниот адут е креирање врска со купувачите на долгорочен план.

Ако се прави на вистински начин е-мејл маркетингот може да биде екстремно моќна маркетинг техника. Тоа е медиум каде купувачот и продавачот можат слободно да комуницираат еден со друг и да изградат однос изграден на вредност и доверба.

Ако се прави некоректно може да биде деструктивен, да го наруши брендот и од задоволни муштерии да добиеме муштерии кои постојано се жалат.

Насоки

  • Испраќај е-мејлови само на оние кои се согласиле дека сакаат да примат маркетинг мејлови од тебе. Во спротивно клиентите ќе го третираат како SPAM.
  • Ако некој се согласил да прима е-мејлови од тебе, испраќај му тип на содржина за која се согласил.
  • Траба на твојот вебсајт да поставиш на секоја страна форма за регистрација за добивање на е-мејл (newsletter)

Кај нас, е-мејл маркетинг техниката ретко кој ја употребува, само оние кои правилно ја употребуваат го знаат вистинскиот бенефит.

 

Ако сакате да започнете со правилен е-мејл маркетинг, слободно побарајте не, Ивил ќе ви помогне во интегрирањето и имплементирањето на системот за успешен е-мејл маркетинг.

Можеш да ме пронајдеш на TwitterGoogle+ или Facebook.

[avatar user=”ivildev” align=”left”]Author Goce Stojanov

Сподели ја статијата:

Leave a comment