contetn marketingСодржина имаше и претходно. Брендовите ја сакаат содржината, дали да е текст, статија, фотографија, видео итн. Зошто? Затоа што така ја шират својата порака, ги презентираат производите, а највеќе од сè, затоа што така пренесуваат за што се залагаат.

Претходниот Концепт

Како што знаеш, постојат многу Магазини односно Списанија кои излегуваат  неделно или пак  месечно. Овие списанија се најчесто специјализирани во одредена област. Во нив има многу текстови, но и многу реклами од брендови кои се рекламираат во одредена категорија или пак на цела страна.

Значи, концептот беше Магазинот да креира Содржина во специјализирана област, а повеќе брендови од таа област кои имаат производи или сервиси од таа област да се промовираат во Магазинот.

Бенефитот е видилив за двајцата:

  • Магазинот добива средства од Брендовите за поставување на реклами
  • Брендовите преку поставување на реклами во таргетирана содржина добиваат нови корисници

Напуштање на концептот и почеток на Маркетинг преку Содржина

Со популаризирање на интернетот се појави нов концепт кој сега се нарекува Маркетинг преку Содржина. Што е новата идеја:

Наместо брендовите да се рекламираат во некој Магазин кој креира Содржина, достапноста и едноставноста на алатките со чија помош се креира содржина, започнаа сами да креираат Содржина.

Нормално, WordPress одигра огромна улога во популаризирање на Блоговите и лесното креирање на статии кои содржат текст, фотографии и видеа.

Сега брендовите плаќаат за дистрибуирање на содржината низ повеќе канали и доаѓање до вистинската публика.MаgazineVSContentMarketing

8 причини зошто овој концепт победува е број 1 маркетинг техника во моментов

  • Може да се следи корисникот во секој од чекорите во неговиот циклус на купување со креирање на различна содржина
  • Може да се креира Содржина која е повеќе специфична за самиот бренд, а не општа како што е случајот во Списанијата
  • Можеш да креираш колку сакаш Блог статии, толку колку што е потребно
  • Можеш да генерираш потенцијални корисници
  • Може да употребуваш и други маркетинг техники како што е Е-мејл Маркетингот
  • Можеш да ги ангажираш корисниците со Е-мејл маркетинг
  • Дво насочна комуникација со помош на Социјалните Мрежи
  • Можеш да ги мериш резултатите од секоја Содржина што ја креираш, и постојано да го подобруваш Бизнисот

Се надевам дека со овој пример ги разбра концептите  каде и како се трансформираше креирањето на Содржина. И до сега имаше креирање на содржина, но тоа го правеа Списанијата, а од сега секој Бренд го прави тоа за себе. Дали тоа значи дека Списанија веќе нема да постојат? За тоа ќе видиме во периодот што следува.

Инаку сега се поставува прашањето за Порталите – Интернет Онлајн Магазините, која е нивната улога и дали и тие ќе се трансформираат во нешто друго и како ќе Монетизираат односно како ќе заработуваат пари ако никој нема да сака да се рекламира кај нив.

Порталите генерираат и креираат содржина многу повеќе од самите Брендови, барем овде кај нас, но имаат проблем како да се одржат затоа што принципот за одстапување на рекламен простор се коси со примерот што го наведов горе.

За ова ќе го изнесам моето размислување во некоја следна статија.

[ois skin=”2″]

Можеш да нé пронајдеш на Facebook, Twitter, G+.
[avatar user=”ivildev” align=”left”]Author Goce Stojanov

Сподели ја статијата:

Leave a comment