Во претходната статија споменав за 4-те акции кои би требало да ги презема твојот Бизнис Вебсајт. Следат 4 Маркетинг Акции:

placeit_4_marketing_actionsПривлекување

Не е потребно било каков сообраќај да доаѓа до твојот Вебсајт, туку вистинскиот сообраќај (сообраќај или посетители). Потребни ти се луѓето кои најверојатно ќе станат твои потенцијални клиенти, а на крај и среќни корисници.

Кои се тие „вистински“ луѓе?

Тоа се твоите идеални корисници, односно тоа што си го дефинирал во Карактерот на Купувачот.

Еве неколку важни алатки за привлекување на вистински луѓе кон твојот Вебсајт:

  • Блог – Дојдовниот Маркетинг започнува со Блогирање. За да бидеш пронајден од вистинските луѓе мора да креираш едукативна содржина која е наменета за нив и одговара на нивните потреби и прашања.
  • Социјални Медиуми – Мора да ја споделуваш содржината низ различни канали, низ нив (на пример Фејсбук) мора да контактираш со твоите корисници да воспоставиш конверзација, а истите да дознаат за тебе со што ќе му дадеш човечки карактер на твојот бренд.
  • Вебсајт – Треба да го оптимизираш твојот Вебсајт да се обраќа на твоите идеални купувачи. Треба да го трансформираш за да стане ризница на корисна содржина за да ја примами таргетираната група да го посети твојот Вебсајт.

Конверзија

Кога твојот Вебсајт веќе има посетители, следниот чекор е да ги претвориш овие посетители во интересенти со прибирање на нивните Контакт Информации, како е-мејл адреса. Контакт информациите се највредното нешто за Онлајн Маркетреирте. За возврат треба да им дадеш нешто на посетителите како на пример е-книга, листа на совети, нешто што би било интересно или полезно за нив.

Некои од поважните алатки за конверзија:

  • Повик за Акција: Тоа се копчиња кои го тераат посетителот да направи некоја акција како „Симни Електронска Книга“, „Учествувај на Вебинарот“
  • Продажни страни – Кога ќе кликне на „Повик за Акција“ тогаш треба да се префрлат на Продажна Страна. Ова е Веб Страна каде е содржана Понудата и каде потенцијалните клиенти ги даваат своите информации кои понатаму твојот Продажен Тим ќе може да ги искористи за почеток на конверзација. Во тој момент посетителите стануваат Интересенти.

Затоврање на Продажба

На вистинска патека си ако си стигнал до тука. Си привлекол вистински посетители и си ги претворил во Интересенти, но треба да направиш уште една конверзија – во Клиенти. Како најефикасно да го направиш тоа?

Еве неколку алатки за конверзија во клиенти:

  • Е-мејл – Што да направиш ако посетителот кликне на твојот Повик за Акција, Симне whitepaper но сѐ уште не е спремен да стане твој муштерија? Во овој случај се испраќаат серија на е-мејл пораки кои се корисни за интересентите. Релевантната содржина може да изгради доверба со потенцијалниот купувач и може да помогне да стане подготвен за купување.
  • Маркетинг Автоматизација – Овој процес инволвира креирање на е-мејл маркетинг и оддавање на внимание кон Интересентите прилагодено за секое ниво во кое е Интересентот. На пример: Ако посетителот симне електронска содржина за некоја тема од твојот сајт во минатото, можеш да му испратиш серија од е-мејл пораки кои се поврзани меѓу себе. Но ако некој те заследил на Твитер или посети одредени страници на Вебсајтот пораката која ја пренесуваш преку серијата од во е-мејл пораки, треба да ги рефлектира различните акции или интереси.

Како да ги воодушевиш твоите Клиенти

Во овој чекор треба да обезбедиш извонредна содржина за твоите посетители и корисници или постоечки клиенти. Секој кој купил од тебе не треба да биде заборавен. Дојдовните маркетери продолжуваат да ги воодушевуваат и восхитуваат своите клиенти со надеж дека повторно ќе им продадат и ќе прераснат во среќни промотори на нивните компании и продуктит.

Алатките се веќе познати: Социјални Мрежи, Повик за Акција, Е-Мејл и Маркетинг Автоматизација.

Дали и ти применуваш некои од горенаведените методи за привлекување на Клиенти?
Дали мислиш дека има некој подобар и поефикасен начин за добивање на корисници Онлјан?

Можеш да ме пронајдеш на Facebook,  Twitter, G+.
[avatar user=”ivildev” align=”left”]Author Goce Stojanov

Сподели ја статијата:

Leave a comment