email marketing key metricsЕдна од најпривлечните аспекти на е-мејл маректингот е можноста за мерење на успехот.

Со постојано мерење и анализа на резултатите од твоите Е-мејл кампањи и постојано подобрување на кампањите можеш да постигнеш одлични резултати.

Кога станува збор за е-мејл маркетинг постојат клучни бројки и проценти кои би требало да ги пратиш и анализираш.

Овие бројки можат да те заштитат од трошење на Мракетинг средства залудно и на погрешно место.

Стапка на отворени Е-мејл пораки (Open Rate)

Ова е една од најпопуларните мерни величини која треба да ја мериш. Оваа бројка кажува колку пати твоите Е-мејл пораки се отворени од страна на оние што ја примиле пораката.

Што можеш да заклучиш од овој процент:

  • Кој е најдобриот Наслов на е-мејл пораката која корисниците сакаат да ја отвораат
  • Во кои денови твоите пораки се највеќе отворани
  • Кој процент од твојата е-мејл листа одговара на твоите пораки

 

Стапка на кликови (Click Rate)

Една од поважните мерни величини, може и подобар показател за твојот Е-мејл Маркетинг од стапката на отворени мејлови е стапката на кликови.

Оваа стапка покажува колку од членови од твојата листа не само што го отворила мејлот туку и ги заинтересирала содржината за на крај да ги ангажира да кликнат на некој од линковите во е-мејл пораката.

Најчесто овие линкови треба да водат кон некоја страна на твојот Вебсајт која може да е продажна или пак ќе се врши некој друг на конверзија.

Стапка на откажување на членство

Бројот на откажување на секој испратен е-мејл нормално ќе сакаш да е мал, но тој постои и треба да се мери. Доколку забележиш на некој мејл дека многу се откажале од твојата листа треба да анализираш што твоите членови не сакале и треба да се избегне во идните кампањи.

Дали користиш е-мејл маркетинг за твојот Бизнис? Доколку користиш какви се перформансите на твоите Камапањи. Испрати ми ги бројките за последната твоја кампања.

Ние можеме да ги подобриме твоите резултати.

Можеш да ме пронајдеш на Facebook,  Twitter, G+.
[avatar user=”ivildev” align=”left”]Author Goce Stojanov

Сподели ја статијата:

Leave a comment